مادریاران در مراکز بهزیستی ، ایثارگرانه خدمات ارائه می دهند

مراسم بزرگداشت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و گرامیداشت روز مادر و زن با حضور حجت الاسلام والمسلمین عالی مشاور استاندار مازندران ، دکتر فریبا بریمانی مدیرکل بهزیستی مازندران و کارکنان اداره کل بهزیستی استان در سالن اجتماعات شهید صبوری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بهزیستی استان مازندران؛ دکتر فریبا بریمانی، مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن گرامیداشت ولادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و روز مادر و مقام زن، گفت: امروز مصادف با ولادت حضرت امام خمینی  (ره) معمار کبیر انقلاب اسلامی است و امیدواریم همه راه و آرمان های امام خمینی(ره) را با قاطعیت ادامه دهیم.

وی ضمن تبریک این روز به مادریاران، زنان سرپرست خانوار و همکاران شاغل در بهزیستی مازندران و تمامی بانوان دارای معلولیت ، افزود: کار در بهزیستی متفاوت با سایر دستگاه ها است و همکاران ما شبانه روز برای رسیدن به اهداف سازمان تلاش می کنند و خوشحالم که در این سازمان فعالیت می کنم و کار در این سازمان را افتخار بزرگی می دانم.

مدیرکل بهزیستی مازندران ضمن تشکر از زحمات مادریاران، ادامه داد: مادریاران در مراکز توانبخشی و اجتماعی با وجود اینکه فرزندان مراکز نسبتی با آن ها ندارند شبانه روز از آن ها با عشق مراقبت می کنند.

دکتر بریمانی با تاکید براینکه زنان باید حضرت فاطمه الزهرا (س) را الگوی خود قرار دهند،  گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) جایگاه ویژه ای نزد خداوند داشتند و ما باید در راه شناخت فضائل اخلاقی ایشان تلاش کنیم و آن را در زندگی خود بکار بگیریم.

کد خبر 71871

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 6 =

خدمات الکترونیک پرکاربرد